Monday, December 6, 2010

Macam mana aku mendapat gelaran Si 'Mushroom'

mushroomenangis!! Assalammualaikum..


In this post I want to share how can I got the 'Mushroom' name. . hihihiii. .
Honestly, my English is very bad. . :(  So, I want to update my English. . hihihii

First, my favourite vegetables are to much. Escpecially, mushroom. But, I  love mushroom very much!!
By the way, nak dijadikan cerita, my favourite vegetable di ketahui oleh budak kelas plak..
So, apabila dorang sudah tahu, tk ke kecoh jadinya.

Dari, seorang2 ejek my name mushroom, jumpe je I dimana2, "Mushroom"!!
MasyaAllah, time 2 malu gilerr, paling membengangkan I, nama 2 suda tersebar 1 kelas, dah 2 ape lagi, 1 sekolah la jadinya..
Dorang tanya juga ak, mana hg dapat nama Mushroom 2?? Aku gtw laa y aku suke makan Mushroom.
Oooo, dari situ arr dorang tw mana datang nye aku nye gelaran Mushroom 2. . hihihii
Mak indon punya kawan, habis!! Maluu gilerrr. .

Nama 'menangis' 2 pulak, aku create sendiri arr.. Saje2 letak menangis kan.. So, pop arr sikit. . hihii
Jadi, sekarang jadi arr nama ku 'mushroomenangis'!!
hihhiii.,,,,, Serius cakap, ramai juga puji nama aku 2, ye ar, sedap kan. hihih
Terima kasih kpd y memuji. . hihihii
Dan sekarang, nama Mushroom 2 telah menjadi lumrah hidop ini. . But, saya suke sangat2 makan mushroom!! Kenape?? Nak tahu. . Kamu patut la makan mushroom sendiri. Rasalah, keenakan dy. .
Cube la y belum cuba 2. . hihihii
Selain itu, ada juga panggil me dgn 'mush'. (^_^)v

So, my post is rojak by malay&english is a chemistry. . hihihihii
Hope tk dizzy arr. . hihihihii. . . . . .  n_n

No comments:

Post a Comment